Re: [Friesland-genealogy] Jelte Hornstra

  • Appy de Vries (hotmail)
    Message 1 of 32 , Mar 1, 2004
      Jan;
      naamsaanname Oosterzee maire folio 4
      Rinke Frankes Hornstra ;
      kinderen; Jelte 8j,Aafjen 6j;Sibbeltje 4j.

      dtb.495 regio 13
      Rinke Frankes Hornstra Oosterzee
      geh.23-05-1802
      Magdalena Jeltes Oosterzee

      Jelte Rinks Hornstra Oosterzee
      geh.04-05-1828
      Dieuwke Nannes Koopmans
      kinderen; 1;Rink [bekend] 2;Sjoukje geb.09-05-1832
      3;Nanne geb. 02-10-1834 4; Jan geb.09-06-1837
      5; Jan geb;27-10-1839 6; Klaas geb;22-02-1842
      7; Magdalena geb;25-02-1844 [dit alles Lemsterland]
      gr.Appy.
      Message 32 of 32 , Mar 11, 2004
        OK Appy.

        Nu weet ik welke ouders en de bijbehorende bruidegom van Ruttje Henstra
        zijn.

        Hiermee is de aansluiting met onze familie Henstra verklaard.

        Van de Hornstra-familie heb ik voldoende info.

        Bedankt!
        Gr.
        Bart de Vries
        *De Liemers* calling