Re: [Friesland-genealogy] westra elzinga

  • Marten Haijema
    Message 1 of 5 , Mar 1, 2004
      Hallo Betty,
      Ik ben erg nieuwsgierig naar je gegevens, want Fokje HendriksWestra was mijn
      grootmoeder en een zuster van Wytse Hendriks Westra, kinderen van Hendrik
      Wytses Westra en Trijntje Rinses Monsma. Geert Elzinga uit Eestrum was een
      voorvader van mijn overleden vrouw. Ik zou je gegevens graag willen
      vergelijken met wat ik heb en misschien kunnen we elkaar helpen met
      wederzijdse aanvullingen. In afwachting en met vriendelijke groet
      Marten Haijema haijema@...