Genealogy, update website Alfons Santen.

  • Alfons Santen
    Message 1 of 2 , Feb 29, 2004
      http://www.xanten.org/
      Toegevoegd sinds november 2003: NH doop Borne 1752-1772 en NH doop Enter
      1724-1786

      Op mijn site kunt u zoeken in mijn genealogische database. Deze bevat
      ruim 82.000 namen. De informatie in de database omvat o.a. mijn eigen
      genealogische gegevens maar ook informatie van volkstellingen en
      naamsaannemingen en het RK en NH doopboek van vooral Borne.
      Mijn werkgebied in Nederland is voornamelijk: Twente, kop van
      Overijssel, zuid Friesland, Beverwijk en Noord-Brabant. Sommige van mijn
      voorouders komen uit Duitsland, o.a. uit Brual (Rhede, aan de Eems),
      Vreden, Merzen en Kervenheim.
      Op de site geeft U een zoekcriterium in waarna een lijst met namen wordt
      gepresenteerd die aan het criterium voldoen. Als u een naam aanklikt
      wordt een gezinsblad gepresenteerd. Van hieruit kunt u doorschakelen
      naar kinderen en/of ouders. Tevens kunt u van hier uit kwartierstaten in
      tabelvorm of tekst selecteren. De kwartierstaat in tabelvorm wordt
      gepresenteerd met 4 generaties voorouders, de echtgenoot en de kinderen
      van de kwartierdrager. De kwartierstaat in tekstvorm laat 5 generaties
      zien, inclusief de kinderen met echtgenoten.U kunt vrijelijk schakelen
      tussen gezinsblad en de verschillende kwartierstaten. De eerste
      generaties van mijn voorouders zijn: Santen, Vetketel, Bosma, Altink,
      Bos, Elfrink, klein Rouweler en Keuten. Mijn moeders kant komt
      voornamelijk uit Twente (Borne, Bornerbroek, Almelo, Ambt Delden en
      Rijssen) en Noord-Brabant (Deurne). Santen komt via Oldemarkt en
      Beverwijk oorspronkelijk uit Brual, Rhede in Duitsland. Vanuit Oldemarkt
      zijn er veel links met o.a. Weststellingwerf in Friesland.

      http://www.xanten.org/
      Added since november 2003: Reformed baptisms Borne 1752-1772 and
      Reformed baptisms Enter 1724-1786

      On my website you can search in my genealogy database, which contains
      over 82.000 individuals. My database contains my own genealogical data,
      but also information of censuses, several registers and the Roman
      Catholic and reformed baptism book of especially Borne The geographic
      areas I do my research are mainly: Twente, western part of Overijssel,
      south Friesland, Beverwijk, Brabant and in Germany: Rhede(Ems), Vreden,
      Merzen and Kervenheim.
      On the site you can fill in a search criterium, after which a list with
      names is presented. If you click a name you are presented with a
      familysheet. From this point on you can switch to parents and/or
      children. Just like you are used to in a genealogy program. Furthermore
      you can select pedigree views as table or in text. The table view shows
      4 generations of ancestors, the spouse and the children of the proband.
      The text view shows 5 generations. Children and their spouses are also
      shown. You can switch back and forth between familysheet and pedigree
      views. The names in the first generations of my own ancestry are:
      Santen, Vetketel, Bosma, Altink, Bos, Elfrink, klein Rouweler en Keuten.
      My mothers ancestry originates from Twente (Borne, Bornerbroek, Almelo,
      Ambt Delden en Rijssen) and Noord-Brabant (Deurne). Santen came via
      Oldemarkt and Beverwijk from Brual, Rhede in Germany. From Oldemarkt
      there are many connections with eg Weststellingwerf in Friesland

      Met vriendelijke groeten/Kind regards,
      Alfons Santen
      santen@...
      www.xanten.org