Re: [Friesland-genealogy] van't Zet genealogie

  • Rita Veeken - Ritsma
    Message 1 of 6 , Feb 29, 2004
      Hallo Carla,

      Ik ben weer eens vlugger dan de bedoeling is. Ik kopieer het adres en
      vergeet het dan te plakken. Hier istie dan:
      http://www.dutchfamilies.info/althuisius_anc.htm

      Groetjes, Rita

      Message 2 of 6 , Jun 14, 2013
        Hallo Carla,

        Ben je nog opzoek? Ik kan je wel helpen, was afgelopen weekend nog op bezoek bij Douwe aka David :)

        Groetjes!

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "van 't Zet" <vtzet@...> wrote:

> [...]
        > huwde met Sadie Driesma (weduwe van Kloosterman)
        > 1 zoon uit het eerste huwelijk
        > Douwe Klaas Kloosterman
        > 4. Tjerk van 't Zet geboren 07-10-1880 overleden 1952 naar Amerika in 1905
        > gehuwd met Grietje Kooiman geboren 05-02-1883 te Enkhuizen
        > Louis geboren 1918 Sanborn
        > Tjerk geboren 19 20 Sanborn overleden 1981
        > Abraham Geboren 1922 Sanborn
        > Agnes geboren 1924 Sanborn overleden 1958
        > Pete geboren 1925 ?
        > 5 Andries van 't Zet geboren 1901 overleden 2001 100 jaar
        > huwde 02-1921 met Hetty Wassenaar geboren 15-05-1904 overleden 1988

      • van 't Zet
        Message 3 of 6 , Jun 15, 2013
          Hallo,
          Heb je prive een mail gestuurd.

          Was al een hele oude oproep van 2004 geloof ik
          Groetjes
> [...]

          > 5 Andries van 't Zet geboren 1901 overleden 2001 100 jaar
          > huwde 02-1921 met Hetty Wassenaar geboren 15-05-1904 overleden 1988

          __________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database viruskenmerken 8450 (20130614) __________

          Het bericht is gecontroleerd door ESET Smart Security.

          http://www.eset.com

          __________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database viruskenmerken 8451 (20130615) __________