Re: [Friesland-genealogy] van't Zet genealogie

  • van 't Zet
    Message 1 of 6 , Feb 29, 2004
      Rita,
      welke website??

      Carla

      Ken je deze website? Er staat ook een "van 't Zet" op die naar Amerika is
      gegaan.

      Groetjes van een vroegere leerlinge van meester Tjerk van 't Zet,
      Rita.

    • Rita Veeken - Ritsma
      Message 2 of 6 , Feb 29, 2004
        Hallo Carla,

        Ik ben weer eens vlugger dan de bedoeling is. Ik kopieer het adres en
        vergeet het dan te plakken. Hier istie dan:
        http://www.dutchfamilies.info/althuisius_anc.htm

        Groetjes, Rita

        Message 3 of 6 , Jun 14, 2013
          Hallo Carla,

          Ben je nog opzoek? Ik kan je wel helpen, was afgelopen weekend nog op bezoek bij Douwe aka David :)

          Groetjes!

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "van 't Zet" <vtzet@...> wrote:

> [...]
          > huwde met Sadie Driesma (weduwe van Kloosterman)
          > 1 zoon uit het eerste huwelijk
          > Douwe Klaas Kloosterman
          > 4. Tjerk van 't Zet geboren 07-10-1880 overleden 1952 naar Amerika in 1905
          > gehuwd met Grietje Kooiman geboren 05-02-1883 te Enkhuizen
          > Louis geboren 1918 Sanborn
          > Tjerk geboren 19 20 Sanborn overleden 1981
          > Abraham Geboren 1922 Sanborn
          > Agnes geboren 1924 Sanborn overleden 1958
          > Pete geboren 1925 ?
          > 5 Andries van 't Zet geboren 1901 overleden 2001 100 jaar
          > huwde 02-1921 met Hetty Wassenaar geboren 15-05-1904 overleden 1988

        • van 't Zet
          Message 4 of 6 , Jun 15, 2013
            Hallo,
            Heb je prive een mail gestuurd.

            Was al een hele oude oproep van 2004 geloof ik
            Groetjes
> [...]

            > 5 Andries van 't Zet geboren 1901 overleden 2001 100 jaar
            > huwde 02-1921 met Hetty Wassenaar geboren 15-05-1904 overleden 1988

            __________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database viruskenmerken 8450 (20130614) __________

            Het bericht is gecontroleerd door ESET Smart Security.

            http://www.eset.com

            __________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database viruskenmerken 8451 (20130615) __________