Re: [Friesland-genealogy] westra elzinga

  • Sietze Elsinga
    Message 1 of 5 , Feb 29, 2004
      Hallo Betty,

      Bedankt voor de gegevens.
      Het is inderdaad Baukje Westra, geboren Elzinga

      Met vriendelijke groeten,
      Sietze Elsinga
      Sietze.Elsinga@...

      Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus.

      Message 2 of 5 , Mar 1 3:56 AM
        Hallo Betty,
        Ik ben erg nieuwsgierig naar je gegevens, want Fokje HendriksWestra was mijn
        grootmoeder en een zuster van Wytse Hendriks Westra, kinderen van Hendrik
        Wytses Westra en Trijntje Rinses Monsma. Geert Elzinga uit Eestrum was een
        voorvader van mijn overleden vrouw. Ik zou je gegevens graag willen
        vergelijken met wat ik heb en misschien kunnen we elkaar helpen met
        wederzijdse aanvullingen. In afwachting en met vriendelijke groet
        Marten Haijema haijema@...