Re: [Friesland-genealogy] westra elzinga

  • Betty
    Message 1 of 5 , Feb 29, 2004
      Hallo Sietze,

      algemene begraafplaats te Brunssum,

      Hendrik Westra Boukje Westra

      *27-10-1896 * 9-11-1897
      +19- 8-1952 +19-11-1973

      Wytse Westra

      * 24-11-1925
      + 9- 4-1979

      samen in familiegraf

      groetjes Betty

    • Sietze Elsinga
      Message 2 of 5 , Feb 29, 2004
        Hallo Betty,

        Bedankt voor de gegevens.
        Het is inderdaad Baukje Westra, geboren Elzinga

        Met vriendelijke groeten,
        Sietze Elsinga
        Sietze.Elsinga@...

        Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus.

        Message 3 of 5 , Mar 1, 2004
          Hallo Betty,
          Ik ben erg nieuwsgierig naar je gegevens, want Fokje HendriksWestra was mijn
          grootmoeder en een zuster van Wytse Hendriks Westra, kinderen van Hendrik
          Wytses Westra en Trijntje Rinses Monsma. Geert Elzinga uit Eestrum was een
          voorvader van mijn overleden vrouw. Ik zou je gegevens graag willen
          vergelijken met wat ik heb en misschien kunnen we elkaar helpen met
          wederzijdse aanvullingen. In afwachting en met vriendelijke groet
          Marten Haijema haijema@...