Re: [Friesland-genealogy] westra elzinga

  • Sietze Elsinga
    Message 1 of 5 , Feb 29, 2004
      Dag Betty,

      Op mijn site vind je bij de overzichten Elsinga/Elzinga een link naar Hendrik Geerts, daar vind je de voorouders van Baukje Elzinga.
      In dat overzicht zijn onder XII-U Baukje Johannes Elzinga en Hendrik Wijtzes Westra terug te vinden.
      Mocht je aanvullingen op dit overzicht hebben, dan graag.

      Met vriendelijke groeten,
      Sietze Elsinga
      Mail: Sietze.Elsinga@...

      Homepage: http://www.betuwe.net/~elsingkb/

      Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus.

      Datum: 2 september 1916 Akte nr. 69

      groetjes Betty

      Yahoo! Groups Sponsor

    • Betty
      Message 2 of 5 , Feb 29, 2004
        Hallo Sietze,

        algemene begraafplaats te Brunssum,

        Hendrik Westra Boukje Westra

        *27-10-1896 * 9-11-1897
        +19- 8-1952 +19-11-1973

        Wytse Westra

        * 24-11-1925
        + 9- 4-1979

        samen in familiegraf

        groetjes Betty

      • Sietze Elsinga
        Message 3 of 5 , Feb 29, 2004
          Hallo Betty,

          Bedankt voor de gegevens.
          Het is inderdaad Baukje Westra, geboren Elzinga

          Met vriendelijke groeten,
          Sietze Elsinga
          Sietze.Elsinga@...

          Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus.

          Message 4 of 5 , Mar 1, 2004
            Hallo Betty,
            Ik ben erg nieuwsgierig naar je gegevens, want Fokje HendriksWestra was mijn
            grootmoeder en een zuster van Wytse Hendriks Westra, kinderen van Hendrik
            Wytses Westra en Trijntje Rinses Monsma. Geert Elzinga uit Eestrum was een
            voorvader van mijn overleden vrouw. Ik zou je gegevens graag willen
            vergelijken met wat ik heb en misschien kunnen we elkaar helpen met
            wederzijdse aanvullingen. In afwachting en met vriendelijke groet
            Marten Haijema haijema@...