van't Zet genealogie

  • van 't Zet
    Message 1 of 6 , Feb 29, 2004
      Beste groepsleden.

      Een vraag aan een ieder.

      Ken je iemand die van 't Zet heet,
      geef het aan me door.
      familie in Bolsward is bekend.
      evenals de families in Flevoland.

      Van de vijf personen die naar Amerika gegaan zijn heb ik bijna geen gegevens .
      De naam van 't Zet werd daar op zoveel wijzen verbasterd.

      Wie weet meer over de volgende van 't Zetten of van hun vrouwen,
      graag aanvullingen.
      1. Sjoerd van 't Zet geboren 1918 ging in 1948 naar Amerika
      gehuwd met Julia ( Jeltje) Struiksma
      kinderen Betty, geboren 1956
      Douwe geboren 1860
      Louis geboren 1957
      en Fred geboren 1958
      2. Tjitse van 't Zet ( zat in verzet in de oorlog,)geboren 1920 overleden 1962 na oorlog naar Amerika
      gehuwd met Jessica ( Jilkje ) Hornstra
      2 adoptief kinderen
      Lolke Alle geboren 1957
      en Baukje geboren 1958
      3. Douwe van 't Zet geboren 07-01-1874 Abbega overleden 1918 naar Amerika in 1901
      huwde met Sadie Driesma (weduwe van Kloosterman)
      1 zoon uit het eerste huwelijk
      Douwe Klaas Kloosterman
      4. Tjerk van 't Zet geboren 07-10-1880 overleden 1952 naar Amerika in 1905
      gehuwd met Grietje Kooiman geboren 05-02-1883 te Enkhuizen
      Louis geboren 1918 Sanborn
      Tjerk geboren 19 20 Sanborn overleden 1981
      Abraham Geboren 1922 Sanborn
      Agnes geboren 1924 Sanborn overleden 1958
      Pete geboren 1925 ?
      5 Andries van 't Zet geboren 1901 overleden 2001 100 jaar
      huwde 02-1921 met Hetty Wassenaar geboren 15-05-1904 overleden 1988
      adoptief dochter Marcia

      Harrelijke groet,
      Carla van 't Zet

    • Rita Veeken - Ritsma
      Message 2 of 6 , Feb 29, 2004
        Hallo Carla,

        Ken je deze website? Er staat ook een "van 't Zet" op die naar Amerika is
        gegaan.

        Groetjes van een vroegere leerlinge van meester Tjerk van 't Zet,
        Rita.

        .

          Message 4 of 6 , Feb 29, 2004
            Hallo Carla,

            Ik ben weer eens vlugger dan de bedoeling is. Ik kopieer het adres en
            vergeet het dan te plakken. Hier istie dan:
            http://www.dutchfamilies.info/althuisius_anc.htm

            Groetjes, Rita

            Message 5 of 6 , Jun 14, 2013
              Hallo Carla,

              Ben je nog opzoek? Ik kan je wel helpen, was afgelopen weekend nog op bezoek bij Douwe aka David :)

              Groetjes!

              --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "van 't Zet" <vtzet@...> wrote:

> [...]
              > 5 Andries van 't Zet geboren 1901 overleden 2001 100 jaar
              > huwde 02-1921 met Hetty Wassenaar geboren 15-05-1904 overleden 1988

            • van 't Zet
              Message 6 of 6 , Jun 15, 2013
                Hallo,
                Heb je prive een mail gestuurd.

                Was al een hele oude oproep van 2004 geloof ik
                Groetjes
> [...]

                > 5 Andries van 't Zet geboren 1901 overleden 2001 100 jaar
                > huwde 02-1921 met Hetty Wassenaar geboren 15-05-1904 overleden 1988

                __________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database viruskenmerken 8450 (20130614) __________

                Het bericht is gecontroleerd door ESET Smart Security.

                http://www.eset.com

                __________ Informatie van ESET Smart Security, versie van database viruskenmerken 8451 (20130615) __________