geboren te dulken??

  • van 't Zet
    Message 1 of 3 , Feb 29, 2004
      Hallo groep,

      Dankzij het speuren van Betty heb ik
      de enige van 't Zet die ik nog kwijt was,
      Korneliske ( roepnaam Kee) van 't Zet getraceerd.

      Ingeschreven in Heerlen
      31-07-1922 Johannes Marinus van Heugten geboren 29-12-1900 Venlo
      Ingeschreven in Heerlen
      22-11-1922
      Lodewijk van Heugten geboren 01-02-1870 te Helden
      Korneliske van 't Zet geboren 31-12-1868 te Baarderadeel
      en hun volgende kinderen:
      1. Martinus Lodewijk van Heugten geboren 07-10-1897 te 't Hage
      2. Jetske Cornelia van Heugten geboren 19-05-1899 te 't Hage
      3. Gerardus Franciscus van Heugten geboren 14-04-1903 te Blerick
      4. Anna Elisabeth van Heugten geboren 04-06-1905 te Dulken
      5. Hendrika Cornelia van Heugten geboren 09-04-1907?

      Wie weet meer? en hoe kan ik verder met dit gezin?
      Wat we van Kee weten is dat ze in Heerlen Woonde, en dat ze RK geworden was.
      Een schoonzoon van haar was postbode in Brunsum en vertelde aan Tjerk van 't Zet
      die daar toen woonde dat zijn schoonmoeder ook van 't Zet heette.

      groet Carla van 't Zet

      Message 2 of 3 , Feb 29, 2004
        Carla,

        Aangezien Dulken met een vraagteken in de onderwerpregel staat, neem ik aan dat je ook wilt wetn waar je die plaats kunt vinden. Via www.expedia.com vond ik Dülken, een plaatsje dat ca. 25 km over de Limburgs-Duitse grens (in Duitsland dus) ligt. Ongeveer ter hoogte van de Limburgse plaats Swalmen.

        Maar daar schiet je ook niet echt wat mee op, vrees ik...

        Met vriendelijke groet,
        Nynke van den Hooven.

        Message 3 of 3 , Feb 29, 2004
          Carla

          Ik vond op de site van het stads archief Heerlen dat er bidprentje(s) in te zien zijn van van Heugten, dit ga ik voor je doen.

          Wat we van Kee weten is dat ze in Heerlen Woonde, en dat ze RK geworden was.

          Betty