westra elzinga

  • Betty
    Message 1 of 5 , Feb 29, 2004
      Hallo groep,

      Is er iemand die meer gegevens zoekt van deze personen, laat het me even weten

      Huwelijksakte Dantumadeel, 1916
      Man: Hendrik Westra
      Vrouw: Baukje Elzinga
      Datum: 2 september 1916 Akte nr. 69

      groetjes Betty

    • Sietze Elsinga
      Message 2 of 5 , Feb 29, 2004
        Dag Betty,

        Op mijn site vind je bij de overzichten Elsinga/Elzinga een link naar Hendrik Geerts, daar vind je de voorouders van Baukje Elzinga.
        In dat overzicht zijn onder XII-U Baukje Johannes Elzinga en Hendrik Wijtzes Westra terug te vinden.
        Mocht je aanvullingen op dit overzicht hebben, dan graag.

        Met vriendelijke groeten,
        Sietze Elsinga
        Mail: Sietze.Elsinga@...

        Homepage: http://www.betuwe.net/~elsingkb/

        Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus.

        Datum: 2 september 1916 Akte nr. 69

        groetjes Betty

        Yahoo! Groups Sponsor

      • Betty
        Message 3 of 5 , Feb 29, 2004
          Hallo Sietze,

          algemene begraafplaats te Brunssum,

          Hendrik Westra Boukje Westra

          *27-10-1896 * 9-11-1897
          +19- 8-1952 +19-11-1973

          Wytse Westra

          * 24-11-1925
          + 9- 4-1979

          samen in familiegraf

          groetjes Betty

        • Sietze Elsinga
          Message 4 of 5 , Feb 29, 2004
            Hallo Betty,

            Bedankt voor de gegevens.
            Het is inderdaad Baukje Westra, geboren Elzinga

            Met vriendelijke groeten,
            Sietze Elsinga
            Sietze.Elsinga@...

            Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus.

            Message 5 of 5 , Mar 1 3:56 AM
              Hallo Betty,
              Ik ben erg nieuwsgierig naar je gegevens, want Fokje HendriksWestra was mijn
              grootmoeder en een zuster van Wytse Hendriks Westra, kinderen van Hendrik
              Wytses Westra en Trijntje Rinses Monsma. Geert Elzinga uit Eestrum was een
              voorvader van mijn overleden vrouw. Ik zou je gegevens graag willen
              vergelijken met wat ik heb en misschien kunnen we elkaar helpen met
              wederzijdse aanvullingen. In afwachting en met vriendelijke groet
              Marten Haijema haijema@...