RE: [Friesland-genealogy]

  • Jos Buisman
    Message 1 of 2 , Feb 29, 2004
      Froukje,

      Wie de ouders waren weet ik niet, maar ik vond wel dit:

      Familienamen 1811

      Nieuwland, Rienk Bartels, Wijnjeterp

      k. Bartelt 2, Aankjen 11, Richtje 5, allen te Wijnjeterp

      Mairie Lippenhuizen, fol. 25v

      Lijkt mij dus wel dat Rienk Barthels dezelfde persoon was als Rink Bartelds
      Nieuwland.

      Met vriendelijke groet,
      Jos Buisman