Re: [Friesland-genealogy] Jippe Jacobus Hoogeveen

  • Bart de Vries
    Message 1 of 10 , Feb 29, 2004
      Carla,

      NAV:
      "
      Het moet natuurlijk zijn Jippe Jacobus Hoogeveen, geboren 1847
      waarschijnlijk een zoon van
      Jacobus Klases Hogeveen en Janke Wiebes Brouwer
      maar ik weet niet of de akte in Schoterland al is bekeken.
      "
      OK ,opgelost !
      Is inmiddels bevestigd door Appy , dat Jippe Jacobus Hoogeveen inderdaad de
      zoon is van genoemd echtpaar.

      Dames ....... met elkaar , een mooi resultaat waarmee ik zeer content ben !

      Gr.
      Bart de Vries
      *De Liemers* calling