Re: Roorda-Brattinga

  • Nanny Verheijen
    Message 1 of 2 , Feb 27, 2004
      Hallo Karel,

      Hartelijk dank voor je aanbod. Ik heb zojuist een excuse-mailtje naar de groep gestuurd, omdat ik erachter kwam dat ik 2x Rooda heb
      getikt i.p.v. Roorda! Om die laatste naam gaat het dus.

      Tot wederdienst bereid in het Brabantse!

      Met vriendelijke groet,
      Nanny

    • k.v.d.wal
      Message 2 of 2 , Feb 28, 2004
        Jan (Johannes op doopakte !) Doedes Roorda, ged. Heeg 26-02-1803, timmerman,
        zoon van Doede Jans Roorda, ( overl. 27-04-1818 Heeg, timmerbaas, geb.
        22-03-1772 Lollum, nalatende de weduwe en 6 minderjarige kinderen) en
        Marijke Pieters Wietsma ( overl. 02-09-1835 Heeg, geb. in Oosterend)
        grootouders van vaderszijde: Jan Doedes Roorda ( overl. 1808) en Lijsbert
        Pieters ( overl. 1795) beide te Lollum. Grootouders van moederszijde Pieter
        Anskes ( overl. 1786) en Ysbrandje Simkes ( overl. 1779) beide te
        Lutkewierum.

        Marijke Sjoerds Brattinga, geb. 02-04-1813 Idsega, dv. Sjoerd Sybolts
        Brattinga en Antje Sjoerds Jellema.
        goeie ut Frysl�n

> [...]
        getikt i.p.v. Roorda! Om die laatste naam gaat het dus.

        Tot wederdienst bereid in het Brabantse!

        Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

        com/group/Friesland-genealogy

        To visit your group on the web, go to: