[Herstel] RooRda-Brattinga

  • Nanny Verheijen
    Message 1 of 1 , Feb 27, 2004
      Met excuses, tot 2x toe dezelfde typefout: het gaat dus om Jan Doedes RooRda.

      From: Nanny Verheijen <verheijen@...>
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: Rooda-Brattinga
      Send reply to: verheijen@...
      Date sent: Thu, 26 Feb 2004 15:27:36 +0100

      Hallo groepsleden,

      Via Genlias vond ik het huwelijk van Jan Doedes Rooda & Marijke Sjoerds
      Brattinga op 23.01.1836 te Wymbritseradeel, akte nr. 4. Ik ben heel benieuwd of
      Jan Doedes een zoon is van Doede Jans Roorda, timmerbaas te Lollum en Marike
      Pieters. Zou iemand van jullie dat voor mij willen nakijken? Bedankt bij
      voorbaat.

      Met vriendelijke groet,
      Nanny

      Nanny Verheijen