zoekvraag huwelijkakte Jacob Boosman Rijkje Dijkstra

  • philipenirene
    Message 1 of 3 , Feb 26, 2004
      Beste mensen,

      Zou iemand voor mij de gegevens uit de volgende akte voor mij op
      kunnen zoeken?

      Huwelijksakte Sneek, 1877
      Man: Jacob Boosman
      Vrouw: Rijkje Dijkstra
      Datum: 24 juni 1877 Akte nr. 50

      Doordat de aktes bij het CBG wat verknipt waren kon ik de juiste
      gegevens niet vinden.

      Heel erg hartelijk bedankt alvast.

      Met vriendelijke groet,

      Irene Walstra
    • k.v.d.wal
      Message 2 of 3 , Feb 28, 2004
        Jacob Boosman, geboren 23-09-1815, voerman, zoon van Roelof Jacobs Boosman
        en Hendrikje Jans Punter, weduwnaar van Maria Margaretha van der Veer, overl
        Lemmer 24-06-1872, huwt 24-06-1877 Sneek: Rijkje Dijkstra, geboren
        19-02-1843 Sneek, dv. Auke Dijkstra en Meini (e)(o) van der Meulen, weduwe
        van Fokke Pasma, overl. 31-08-1872 Sneek. Groetsjes ut Frysl�n

        Datum: 24 juni 1877 Akte nr. 50

        Doordat de aktes bij het CBG wat verknipt waren kon ik de juiste
        gegevens niet vinden.

        Heel erg hartelijk bedankt alvast.

        Met vriendelijke groet,

        Irene Walstra