Re: [Friesland-genealogy] Rooda-Brattinga

  • k.v.d.wal
    Message 1 of 2 , Feb 26, 2004
      zal zaterdag voor je bekijken. kvdw

      -------Original Message-------

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Datum: 02/26/04 15:23:22
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] Rooda-Brattinga

      Hallo groepsleden,

      Via Genlias vond ik het huwelijk van Jan Doedes Rooda & Marijke Sjoerds
      Brattinga op 23.01.1836 te Wymbritseradeel, akte nr. 4. Ik ben heel benieuwd
      of
      Jan Doedes een zoon is van Doede Jans Roorda, timmerbaas te Lollum en Marike

      Pieters. Zou iemand van jullie dat voor mij willen nakijken?
      Bedankt bij voorbaat.

      Met vriendelijke groet,
      Nanny

      Nanny Verheijen