Re: [Friesland-genealogy] verhuizing

  • M.E.Vijverberg-Kalkema
    Message 1 of 4 , Feb 26, 2004
      Dirk,

      In de eerste plaats kun je het gewoon bij je eigen gemeente proberen. Vaak
      hebben ze nog kopieën of de aroginele persoonskaarten in het archief. Zo
      niet dan kan je ook de persoonskaart van je ouders opvragen. Als die langer
      als 10 jaar geleden overleden zijn staan daar de verhuisadressen en data op.

      Marjolijne

      Met vriendelijke groeten,

      Marjolijne E. Vijverberg-Kalkema
      kalkema@...