Ritscke Harckes

  • Ruud Hijlkema
    Message 1 of 1 , Feb 24, 2004
      Hallo Rita Vreeken &Rienk de Boer,
      Ik zal de genealogie zoals ik nu bezit aan jullie privé mailen.
      Eerst moet ik wel even de nog in leven zijnde Hijlkema's en Freerkstra's verwijderen.
      De bladen van de bijlage zijn genummerd dus kun je kiezen dat voor je interessant is haal je er maar uit de rest kan in de prullenmand,
      Rita ook ik weet helaas geen ouders van Ritscke Harckes of Aeffcke Popckes.
      Groetjes,
      Ruud