re.re.Witteveen

  • Ruud Hijlkema
    Message 1 of 1 , Feb 23, 2004
      Hoi Appy,
      Van Rienk Warners heb ik denk ik beide gezinnen zijn jomgste zoon uit het 1e huwelijk is Jan Rienks Witteveen.
      De gegevens kloppen maar er is wel een gat van 5-jaar met de leeftijd van Rienk Jans Witteveen als je vergelijkt met de naamsaanname van 1811.
      Verder is het voor mij aanvulling van dit gezin.
      Mocht ik je kunnen helpen met de afstammelingen van Freerk Harckes Ritsckes Geb te oostermeer R 1618 dan is dat geen punt.
      Het is de tak waaruit ik voortkom.
      groetjes Ruud.