Wytse de Vries - Ljouwert

  • johnplaysjazz
    Message 1 of 1 , Feb 21, 2004
      hallo medesneupers,
      ik weet niet of iemand nog tijd besteed heeft aan het opsporen van
      Wytse de Vries uit Ljouwert, maar dat hoeft niet meer dank zij Karel
      van der Wal (en heel erg bedankt, Karel). Het blijkt dat deze Wytse
      uit Friesland vertrokken is en, toen zijn zoon trouwde, in Doezum
      (provincie Groningen) woonde.
      Mijn haretlijke dank aan iedereen die zich met deze zoekvraag bezig
      gehouden heeft ( en tot het volgende verzoek...)
      John de Vries
      Ottawa
      Canada