Re: [Friesland-genealogy] familie Tjalma/Samplonius

  • Hinke Woudt
    Message 1 of 7 , Feb 5 1:34 AM
      Hallo Betty,

      Weet je toevallig ook de ouders van Grietje Gerrits Samplonius? Ik heb
      nog wat losse Samplonius in mijn bestand, o.a. een Gerrit Johannes,
      misschien kan ik koppelen?

      Groet, Hinke.

    • Hinke Woudt
      Message 2 of 7 , Feb 5 2:13 AM
        Voor Tjalma belangstellenden,

        In het boek Lemsterlân van A.E. Klijnsma staat een brief vermeld die
        geschreven is aan Willem Frederik van Oranje na de val van Napoleon, 1
        van de ondertekenaars is Libbe Hylkes Tjalma.

        Ik heb zelf niet dit boek thuis maar wel de tekst van de brief, mocht
        hier belangstelling voor zijn, meld het maar even.

        Groet, Hinke.