agnes wolsztynska

  • T. Visser
    Message 1 of 1 , Feb 3, 2004
      Hallo alllemaal,

      ik ben onderzoek aan het doen voor iemand en die vroeg mij of er tussen onze
      groep ook mensen zijn die de naam Wolsztynska in de fam. hebben. Agnes werd
      op 18-4-1890 te Kosten (Polen)
      geboren. Alle informatie is welkom, ook over haar vader etc. die is
      onbekend, voor geboorte overleden, haar moeder is Marianne Wolsztynska en
      is met dochter wanneer? naar Wald vertrokken (vroeger oost-duitsland
      tegenwoordig Solingen) Maria is later getrouwd en naar Friesland vertrokken
      met echtgenoot Keimpe Bloemhof.
      Alvast bedankt voor het meedenken en groet,

      Irene.

      MSN Zoeken, voor duidelijke zoekresultaten! http://search.msn.nl