Eijgelaar

  • Johan Eijgelaar
    Message 1 of 1 , Jan 31, 2004
      Hallo Allemaal,

      Ik ben op zoek naar gegevens van de familienaam Eijgelaar (Eygelaar, Eigelaar, Eichelaar)

      in het bijzonder naar;

      Hendrik Eijgelaar, geboren circa 1767 en overleden 24 maart 1845. Heeft iemand informatie over broers zussen en ouders?

      Mochten jullie Eijgelaars in jullie eigen gegevens hebben zou ik het ook graag horen.

      Alvast bedankt,
      Johan Eijgelaar