Douma's van Burgum

  • Detje van der Laan
    Message 1 of 1 , Jan 31, 2004
      Hallo allemaal

      Ik ben al een tijdje op zoek naar bovenstaand boek geschreven door G. van der Meer-Douma. Zij heeft zelf al lang geen exemplaren meer. Door dit boek ben ik destijds begonnen met de genealogie. Nu kwam ik er vrijdag achter dat mijn schoonzus ook van deze Douma's af stamt, nog een reden dat ik het boek graag wil hebben. Wie weet er hoe ik mogelijk aan dit boek kan komen? Of kent iemand toevallig iemand die dit boek dubbel heeft.

      Groeten Detje