Torensma/van der knokke

  • Van de Cnocke Marcel
    Message 1 of 1 , Jan 31, 2004
      Hallo - Wie bewerkt het patronym "Torensma" en aanvullingen geven bij deze - Mijn dank bij voorbaat - vriedlijke groeten - Marcel

      Gezinsfiche van: Pieter Torensma 1878 -

      Pieter Torensma 1878 -

      VADER: Dirk Ruurd Torensma

      MOEDER: Etje Pieters Kooistra

      �Geboorte: 29 jun 1878 te Ferwerderadeel (NL).

      G akte nr 162 van 1/7/1878.

      �Huwelijk: 10 mei 1902 te Steenwijk (NL). met

      Grietje van der Knokke 1879 -

      VADER: Hendrikus van der Knokke

      MOEDER: Trijntje Timmerman

      �Geboorte: 22 nov 1879 te Steenwijk (NL).

      �Huwelijk: 10 mei 1902 te Steenwijk (NL).

      Kinderen: ?????

      Marcel Van de Cnocke
      Amerikalei 150/15
      2000 Antwerpen