Re: [Friesland-genealogy] Meine Berents x Trijntje Jans

  • A. Glas
    Message 1 of 13 , Jan 31, 2004
      Hallo Herman,

      De berichten wisseling tussen jouw en Jan Klaver (met wie ook af en toe info
      uitwissel) met belangstelling gevolgd. Heeft dit te maken met de familie
      Osinga(Ozinga)? Eén van mijn betovergrootouders zijn:
      Sytse Jacobs Osinga ( geb 28 sep 1763 Abbega overl. 7 feb 1841Tietjerk)
      gehuwd met Geeske Ales Klaver
      (geb. 28 aug 1794 Hardegarijp ; overl. 12 okt 1865 Tietjerk)
      Zijn dit bekende namen voor jouw? zo ja dan kunnen we misschien nog gegevens
      uitwisselen.

      Groeten
      Atze Glas