Re: [Friesland-genealogy] Re: de mol rectificatie ber;18451 04-01-2004

  • Henk Prins
    Message 1 of 28 , Jan 31, 2004
      Hallo Annemarth,

      Ik heb eerst gekeken bij Heinsius omdat mij dat het makkelijkst leek (niets
      gevonden; achteraf gezien logisch) en daarna op Mol. In eerste instantie zag
      ik ook geen Cornelis Dircksz maar omdat er 'van der' voor de naam stond heb
      ik toen de normale Mollen overgeslagen en zag bij de allerlaatste Mol de
      bewuste Cornelis staan.
      De index is dus eerst gealfabetiseerd op de naam zelf en daarna op naam plus
      voorzetsels.

      Mvg,

      Henk Prins
      Amsterdam