Re: [Friesland-genealogy] van der knokke/Torensma

  • Van de Cnocke Marcel
    Message 1 of 4 , Jan 30, 2004
      Hallo Nijnke,
      Bedankt voor je tip betreffende Pieter en ook voor de Tresoarsite.
      Ik heb alles genoteerd en zoek verder naar de bevesting in huwelijksakten
      van Steenwijk.
      Weet U of Steenwijk ook een dergelijke "Databank" heeft?
      Vriendelijke groeten - Marcel

      Marcel Van de Cnocke
      Amerikalei 150/15
      2000 Antwerpen
      tel.: 03 237 55 35
      Email: vdcma@...
      http://users.skynet.be/vdcma
      http://www.archInform.de
      Message 2 of 4 , Jan 30, 2004
        Marcel,

        Ik weet niet of er een site is met betrekking tot gegevens van Steenwijk. U zou kunnen kijken of er op http://geneaknowhow.net/digi/bronnen.html onder de link van de provincie Overijssel 'Steenwijkse gegevens" voorkomen. Ook kunt U kijken op http://www.genlias.nl (alhoewel ik daar gezocht heb op het door U genoemde huwelijk, maar niets gevonden).

        Succes met Uw zoektocht :-)

        Met vriendelijke groet,
        Nynke (ik hecht zeer aan die y-grec :-)!) van den Hooven.