{Spam?} Re: {Spam?} [Friesland-genealogy] data Trijntje Jacobs Hornstra

  • H.Hornstra
    Message 1 of 2 , Jan 30, 2004
      Beste Peter,

      Ik heb een bestand van 40.000 man, waaronder al de te plaatsen door mij gevonden Hornstra's. Maar van de door jouw genoemde trijntje Jacobs heb ik nog nooit gehoord.
      Zou je mij willen vragen waar je die tegen gekomen bent?

      groeten,
      Hielke.
      Message 2 of 2 , Jan 30, 2004
        Logisch, tussen 40.000 man staat vast geen Trijntje

        Marten

[...]

        Het archief van deze lijst voor Friese genealogen met
        daarin alle sinds 8 juli 1999 geposte berichten staat op

        Om uw abonnement te beëindigen stuurt u een (leeg)
        email-bericht naar:

        Yahoo! Groups Sponsor

        c.. Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo!
        Terms of Service.

        Het archief van deze lijst voor Friese genealogen met daarin
        alle sinds 8 juli 1999 geposte berichten staat op

        Om uw abonnement te beëindigen stuurt u een (leeg)
        email-bericht naar:

        To visit your group on the web, go to:

        Your use of Yahoo! Groups is subject to:
        http://docs.yahoo.com/info/terms/