Re: [Friesland-genealogy] Janke Jans Bouman Halbesma

  • Marten de Boer
    Message 1 of 6 , Jan 29, 2004
      Nynke,

      De ouders van Ybeltje moeten Halbe Alles en Eltje Jacobs
      zijn geweest, omdat Ybeltje een broer Alle had waar ze
      vanaf 1880 tot aan haar dood in 1888 bij in woonde (bron ben
      ik even kwijt).
      We laten het vooralsnog maar even rusten. Tzt. maar eens
      zien of er nog eens ergens wat gegevens opduiken.

      Marten