Re: [Friesland-genealogy] Moerman / Moed??

  • Appy de Vries (hotmail)
    Message 1 of 2 , Jan 29, 2004
      Fred;
      Heb het boek de Gietersen er even bij gehaald !
      geen exact bewijs gevonden [naam!] of ze van Giethoorn afkomstig waren! [vermoedelijk!]
      heb wel 2 naamsaannamen;
      Andries Geerts Moerman wed. Sjoerdje Wytzes
      Joure folio 23. kinderen;Wytze 40j Geert 35j Joure
      Geert Hendriks Moerman Wolvega folio 60 v.
      geen kinderen.
      ze kunnen ook van de Stellingwerven komen!!
      gr.Appy.