de (eerste) 100 bereikt!

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 2 , Oct 3, 1999
      Vandaag zijn er precies honderd mensen aangesloten op de Friesland-genealogy
      lijst! Laten we hopen dat dat aantal nog vele malen groter zal worden. Hoe
      meer mensen zijn aangesloten en de berichten lezen, hoe groter de kans dat
      de genealogische vragen naar Friese families beantwoord worden. Jullie
      kunnen daar aan meewerken door de lijst zoveel mogelijk bekend te maken bij
      iedereen met Friese "roots".

      Wil je zien wie er aangesloten zijn? Dat kan op de pagina's van Onelist. Ga
      daarvoor naar http://www.onelist.com Misschien moet je je eerst even
      aanmelden met je email-adres en je wachtwoord. Je kiest nu voor het tabblad
      "my onelist" en dan krijg je een overzicht van de lijsten waar je op bent
      aangesloten. Klik op Friesland-genealogy. Op het scherm wat dan komt staat
      het aantal "members" van de lijst (hopelijk al weer een paar meer dan 100).
      Klik daarop en je krijgt de lijst van email-adressen te zien. Van lang niet
      iedereen staan er meer gegevens op. Dat is op zich wel jammer, maar kan door
      de leden van de lijst zelf aangevuld worden. Je moet daarvoor op het eerste
      scherm van "My onelist" kiezen voor (helemaal onderaan) "my profile". Dan
      krijg je de mogelijkheid om allerhande gegevens aan te vullen. Als je van
      provider verwisselt kun je hier b.v. je email-adres te veranderen. Dat hoeft
      dan maar ��n keer en geldt voor alle lijsten waar je op bent aangesloten.

      Mei freonlike groetnis / Met vriendelijke groeten / With kindest regards,

      @ndrys Stienstra, Burgum (Frl)

      eamelje: andrys@... <mailto:andrys@...> (privee),
      hazagebruikers@... <mailto:hazagebruikers@...> (HazaData)
      th�sside: http://come.to/andrys
      HazaData: http://surf.to/hazagebruikers
      Genealogy yn Frysl�n: http://users.telekabel.nl/andrys/frgen/
      Frysk Letterkundich Museum (wurk): http://www.flmd.nl , email:
      stienstra@... <mailto:stienstra@...>

      Beheerder van de Hazagebruikers-emaillijst en van de
      Friesland-genealogy-emaillijst.
      Meld u aan door een (leeg) emailbericht te sturen naar
      hazagebruikers-subscribe@onelist.com
      <mailto:hazagebruikers-subscribe@onelist.com> of naar�
      friesland-genealogy-subscribe@onelist.com
      <mailto:friesland-genealogy-subscribe@onelist.com> .
    • Sietske Hoogerhuis
      Message 2 of 2 , Oct 3, 1999
        Hallo Andrys,

        gefeliciteerd! Allemaal gefeliciteerd trouwens.

        Had je trouwens mijn berichtje op de Zeeland lijst gelezen, of hadden we
        vandaag gewoon hetzelfde in gedachten? Zeeland heeft er nu 34. En sommigen
        hebben ook verwanten in Friesland. Ik hoop dat ik ook een keer zo'n
        berichtje kan sturen. En dank je voor je hulp en je goede voorbeeld.

        Mei freonlike groetnis / Met vriendelijke groet,

        Sietske Hoogerhuis <sietske.hoogerhuis@...>