nieuwe stamboomwebsite

  • Arjen Buikstra
    Message 1 of 1 , Jan 8, 2004
      Hallo,
      De stamboom website van de BUIKSTRA's (Sint Jacobiparochie & Bolsward) is door mij overgezet naar een PHP website waardoor beter te zoeken is. Ook kunnen er gemakkelijk (hopelijk) GEDCOM bestanden worden gegenereerd door uzelf als u interessante info tegenkomt. Via mijn homepage kunt u makkelijk naar 'surnames' gaan en direct een overzicht krijgen van welke namen allemaal voorkomen of u kunt direct gaan zoeken.
      Natuurlijk hoop ik ook van u input te krijgen over namen die voorkomen in deze website maar waarvan ik nog geen info heb.

      Arjen Buikstra
      http://www.buikstra.nl/genealogie