Nannewijd

  • mazz
    Message 1 of 1 , Jan 3, 2004
      Fokke schreef:
      Ook in mijn beleving / herinnering was het Nannewiid niet erg diep. Heb er
      als kind op een steiger aan de hengel leren zwemmen. Je kon grote delen van
      het meer doorlopen, al zakte je soms behoorlijk diep weg in de
      veenbodem/blubber. Het zwembad met strand was overigens wel wat dieper dan 1
      meter.... ;-))

      Terwijl jij aan de hengel hing om te leren zwemmen was een oude opa mij
      waarschijnlijk in Oudehaske aan het leren om visnetten te repareren..:-)
      Mazz
      Sydney