kwartierstaat terug

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 6 , Jan 3, 2004
      Foar alle leden fan de Friesland-genealogygroep de allerbêste winsken
      foar it nije jier!

      Eén van mijn goede voornemens is inmiddels al gesneuveld: ik was van
      plan deze kerstvakantie flink te werken aan de inhoud en de vormgeving
      van mijn internetpagina's. Helaas, het is er niet van gekomen. Wel heb
      ik vanavond min of meer provisorisch mijn kwartierstaat weer online
      gezet, nadat die al meer dan een half jaar geleden van het net was
      verdwenen. Hij staat nu in de vorm van ruim 800 gezinsstaten van directe
      voorouders op http://genealogy.andrysstienstra.nl Een aantal daarin
      voorkomende namen zijn de laatste tijd ook nog wel eens hier aan de orde
      geweest, zoals: Benedictus, Pool (Dopschewijt, Dopkewitz) en Hoitinga.

      Met vriendelijke groeten,

      Andrys Stienstra

    • Tjeabele Hoekstra
      Message 2 of 6 , Jan 4, 2004
        Hallo Andries,
        de link werkt niet maar dat klopt want het moet http://genealogy.andrysstrienstra.nl zijn dus zonder de punt, "slip off the pen" zullen we maar aannemen.

        Tjeabele

[...]

        Yahoo! Groups Sponsor

      • k.v.d.wal
        Message 3 of 6 , Jan 4, 2004
          tjeable die van jouw ook, moet zijn: http://genealogy.andrysstienstra.nl ,
          jij had er een strienstra van gemaakt kvdw

          andrysstrienstra.nl zijn dus zonder de punt, "slip off the pen" zullen we
          maar aannemen.

          Tjeabele

          Foar alle leden fan de Friesland-genealogygroep de allerb�ste winsken
          foar it nije jier!

          E�n van mijn goede voornemens is inmiddels al gesneuveld: ik was van
[...]

          Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

          com/group/Friesland-genealogy

          Yahoo! Groups Sponsor

          Genealogy yn Frysl�n: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

          com/group/Friesland-genealogy

          To visit your group on the web, go to:

        • Appy de Vries (hotmail)
          Message 4 of 6 , Jan 4, 2004
            Tjeabele;
            als ik hier op klik krijg ik mijn overbuurman
            Jeroen Wisman voor mijn neus [geen Andrys]
            staat er ook een overbodige R, in?
            het is toch Stienstra.
            groetsjes Appy.

            Message 5 of 6 , Jan 4, 2004
              Jullie hebben gelijk. ook hier een slip off the pen, sorry.

              Message 6 of 6 , Jan 4, 2004
                Er wordt heel wat afgeslipt, komt zeker door de sneeuw (ja, in Fryslân
                ligt een beetje sneeuw, kijk maar op http://www.weerstationgrou.nl/).
                Het adres van mijn kwartierstaat is http://genealogy.andrysstienstra.nl
                of rechtstreeks http://genealogy.andrysstienstra.nl/kertier/index.htm.

                Andrys

[...]

                Het archief van deze lijst voor Friese genealogen met daarin alle
                sinds 8 juli 1999 geposte berichten staat op

                Om uw abonnement te beëindigen stuurt u een (leeg) email-bericht
                naar:

                Yahoo! Groups Sponsor

                c.. Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of
                Service.

                http://docs.yahoo.com/info/terms/