De Waarden

  • atty de waard
    Message 1 of 1 , Jan 3, 2004
      Dag allemaal,
      Zal ik er mijn naam aan te danken hebben en kan niemand het vinden!
      De Waarden is officieel een streek boven Grijpskerk, inderdaad erg dicht
      tegen Kollumerland enzo aan. Mijn familie schiet ook regelmatig even van
      Groningen over om iemand uit Burum of Achtkarspelen te trouwen. Mijn
      voorouders boerden op "De Waarden" en zijn uiteindelijk De Waard gaan heten.
      Vriendelijke groet,
      Atty de Waard