Re: [Friesland-genealogy] Re: SIKKE ROORDA en kalendermaanden

  • Huib de Vries
    Message 1 of 6 , Jan 3, 2004
      Van alle Groninger gemeenten zijn de bevolkingsregisters op microfiche in te zien in de Groninger Archieven, dat is wat vroeger Het rijksarchief en het gemeentearchief in Groningen waren. Ik heb in 1995 en 1996 een half jaar in Groningen gewerkt en ben dus toen veel op zoek geweest in die archieven. Ik woon in Elst in de Betuwe, dat is 2.30 uur treinen naar Groningen Dichterbij dus als jij, maar toch nog wat ver. Sorry Mazz dat ik niet in de gaten had dat je in Sidney woont. Misschien kan ik in november een nieuw woordenboek voor je meenemen want dan ben ik een weekje in de buurt.

      sneup ze Huib de vries.