Regeltjes

  • mazz
    Message 1 of 5 , Jan 2, 2004
      Regeltjes weer in de mail?
      Kan iemand mij vertellen waarom ik het voorrecht heb om weer eens regeltjes in mijn mailbox te ontvangen of is dat voor iedereen een normale procedure?
      Mazz

    • Frank van Thienen
      Message 2 of 5 , Jan 2, 2004
> [...]
        > Kan iemand mij vertellen waarom ik het voorrecht heb om weer
        > eens regeltjes in mijn mailbox te ontvangen of is dat voor

        A monthly, likely automated occurrence, to inform new members and remind
        old members of the group's etiquette.

        Frank van Thienen
        Vernon, BC Canada
      • Streekstra
        Message 3 of 5 , Jan 2, 2004
          Mazz,
          Zo belangrijk ben je ook weer niet, dat hoewel de regeltjes in je emailbox komen ze niet
          direct voor jouw bestemd hoeven te zijn( we krijgen ze allemaal, anders zou er wel een
          woordje van de moderator bij staan, denk ik), en dat ik er ook geen bepaalde
          logica in kan ontdekken waarom ze zo af en toe in verzonden worden, maar misschien houdt
          het ons een beetje bij de les a.h.w.
          Een goede morgen en een voorspoedig 2004,
          gegroet,

          Peter Nanne Streekstra

          Kan iemand mij vertellen waarom ik het voorrecht heb om weer eens regeltjes in mijn
          mailbox te ontvangen of is dat voor iedereen een normale procedure?
          Mazz

          Het archief van deze lijst voor Friese genealogen met daarin alle sinds 8 juli 1999

          To visit your group on the web, go to:

          Your use of Yahoo! Groups is subject to:
          http://docs.yahoo.com/info/terms/
        • mazz
          Message 4 of 5 , Jan 2, 2004
            Dank je voor je opbeurende woorden :-)
            Ben jij met je genealogie bezig? Ik heb de indruk dat jij de hele nacht nog
            niet naar bed bent geweest.. Correct?
            Ik voelde me ook niet zo belangrijk met die regeltjes , alleen maar als een
            kind die een klap krijgt en zich van geen kwaad bewust is :-)
            Mazz

            Message 5 of 5 , Jan 2, 2004
              Thanks Frank,
              That makes me feel better :-) What's the time difference between Sydney
              Australia and Vernon Canada? It's here 3.20 pm the 3rd of January. No more
              genealogy for me today, I'll have to get some beauty sleep as i do
              nightshift tonight and. it is indoors over 30 Celcius, so lucky if I manage