Damwoude

  • mazz
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2004
      Grappig Cor
      Als kind ben ik op boerderijen geweest in Akkerwoude, Dantumawoude en
      Murmerwoude en werd gedwongen om mijn hand in de bek? van een kalf te
      stoppen. Griezelig hoor!
      Mazz

      dus is het de eerste Willem (18-1-1887).
      Geboren en wonende te Murmerwoude (heet nu Damwoude).
      Trijntje was 25 jaar bij haar huwelijk en geboren te Akkerwoude.
      Was dienstmeid en wonende te Stiens.
      Veel plezier ermee en prettige feestdagen.
      Groeten Cor.