Roorda's

  • Taeke van der Ley
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2004
      Beste genealogen,

      In de eerste plaats iedereen veel heil en zegen toegewenst in 2004 !

      Ik volg al een tijdje het onderzoek naar een familie Roorda. Hoe de familienaam Roorda is ontstaan is te vinden op: http://192.87.137.9/NFD/nfd.html

      Zelf kwam ik een familie Roorda op het spoor, die oorspronkelijk de familienaam "Roodje" hadden aangenomen (Gerben Klazes uit Kollum). De kinderen noemden zich vervolgens Roosma (Klaas Gerbens Roosma) en Rooda (Rinze Gerbens Rooda). Kinderen uit deze families kregen achternamen als Rozema en Roorda.

      Voor de genealogie van deze familie kunt u mijn homepage raadplegen

      Groet,
      Taeke van der Ley
      http://members1.chello.nl/~t.vanderleij/

      Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus 2004.