RE: [Friesland-genealogy] Binsma / Opsterland

  • Arlene De Boer
    Message 1 of 18 , Jan 1, 2004
      Bart,
      Dank je wel, ik laat het je wel even weten wat ik vind in dat boek.

      Arlene

      _____

      Message 2 of 18 , Jan 1, 2004
        Arlene.

        Op deze waslijst komen geen bekenden voor helaas.

        Gr.
        Bart de Vries
        *De Liemers* calling
        Message 3 of 18 , Jan 1, 2004
          At 04:14 PM 31-12-03, Anna van Gelderen wrote:
> [...]
          >geboren in Terwispel. Zij zijn familie van de Binnesma's uit mijn vorige
          >mail. Ik heb desegewenst nog allerlei informatie over hun voorouders.

          Dat zijn dezelfden als ik bedoel. Ik heb de voorouders uit het boek van
          Coehoorn al op email gezet (ik heb je een copie gestuurd).

          Groetjes,

          Godwin

        • Bart de Vries
          Message 4 of 18 , Jan 2, 2004
            Belangstellenden.

            Is bekend wie de echtgenote van Alle Sjoerds was ?

            Gr.
            Bart de Vries
            *De Liemers* calling
            Message 5 of 18 , Jan 2, 2004
              At 07:01 PM 02-01-04, you wrote:
              >Belangstellenden.
              >
              >Is bekend wie de echtgenote van Alle Sjoerds was ?

              Ik weet het niet (ook niet in Coehoorn boek).

              Godwin