Re: Sikke Roorda

  • Annemarth Sterringa
    Message 1 of 2 , Dec 31, 2003
      Mazz,
      Als ik volgende week het juiste antwoord nog niet voorbij heb zien
      komen, kijk ik volgende week bij het CBG naar de huwelijksakte en
      bijlagen.
      Groetjes en een prettige (warme) jaarwisseling gewenst,
      Annemarth Sterringa

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "mazz" <mazz2003@i...>
      wrote:
      > Rita
      > Daar ben ik het mee eens Rita, maar dat neemt niet weg dat ik de
      Sikke die getrouwd was met Antje Sloot nergens kan vinden. Hij moet
      dus na 1932 zijn overleden want zij stierf als getrouwd en 68 jaar.
      Maar hij moet toch te vinden zijn als geborene en met ouders of
      alleen een moeder (volgens Taebele) ?