Update Schipperslijst

  • John
    Message 1 of 1 , Dec 26, 2003
      Beste mede-genealogen

      Nog net voor het einde van het jaar, heb ik kans gezien om de schipperslijst bij te werken, zodat deze weer gelijk loopt met de grote update van vorige week. Het betreft schippers uit de noodelijke Provincies welke o.a. veen, turf en hout vervoerden.

      Gebruik de link onderaan de pagina om de lijst in te kijken. Heeft U iemand gevonden welke interessant voor U is, kijk da verder in het hoofdbestand voor alle details.

      http://home.planet.nl/~goede017/

      Alvast de beste wensen voor 2004
      met vriendelijke groet
      John de Goede