Re: [Friesland-genealogy] WILLEM WOUDSTRA

  • mazz
    Message 1 of 3 , Dec 26, 2003
      Cor ,
      Ik ben erg dankbaar voor deze gegevens! Het was wel een beetje gek hoor dat
      ik wel de grootouders van Willem kon vinden maar niet zijn ouders. Nu kan
      ik weer even verder kan gaan met Martje Hoekstra. Nogmaals hartelijk dank!
      En natuurlijk ook prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar togewenst!
      Mazz Sydney

      Cor schreef:
      Vanmiddag voor je in Tresoar uitgezocht over onderstaande vraag.
      Willem is op zijn trouwdag 29 jaar en arbeider volgens de trouwakte,
      dus is het de eerste Willem (18-1-1887).
      Geboren en wonende te Murmerwoude (heet nu Damwoude).
      Zoon van Sipke Willems W. overleden en van
      Martje Klazes H. 62 jaar.
      Trijntje was 25 jaar bij haar huwelijk en geboren te Akkerwoude.
      (Valt nu ook onder Damwoude).
      Was dienstmeid en wonende te Stiens.
      Veel plezier ermee en prettige feestdagen.
      Groeten Cor.