Antw: [Friesland-genealogy] tenue

  • rodinmk@cs.com
    Message 1 of 1 , Dec 25, 2003
      Hallo Bert,

      Voor me ligt een foto van mijn vader (nu 84 jaar), gekleed in gala tenue op
      zijn trouwdag. Hij was bij de marechaussee. Je beschrijving klopt daarmee
      aardig. Zijn pet heeft hij niet op. Die is later naar een toneelveeniging gegaan,
      maar ik weet nog hoe die er uit zag. Ik kan je wel een scan op je eigen email
      mailen.

      Menno Knul