rudi uit aalsmeer

  • T. Visser
    Message 1 of 2 , Dec 19, 2003
      Hallo Rudi,

      een hele late reactie maar ik ben er deze week pas achter gekomen dat mijn
      voorouders niet alleen Alkema maar ook Alcama heten,
      vandaar deze vraag van welke Alcama ben jij een nakomeling en wat voor
      gegevens heb jij.

      groetjes irene.

      MSN Zoeken, voor duidelijke zoekresultaten! http://search.msn.nl
    • T. Visser
[...]