Re: [Friesland-genealogy] alkema, hendrik duurds

  • k.v.d.wal
    Message 1 of 6 , Dec 2, 2003
      Irene, Hendrik Duurd Alkema, is 20 oktober 1816 geboren te Venloo ( nu
      Venlo), zoon van Duurd Hendriks Alkema en Joecke Douwes Diekstraa ( bij een
      rectbank acte is de naam vn de moeder ten tijde van zijn huwelijk met Rinske
      Landstra gewijzigd in Dieuwke Douwes Dijkstra, moeder gaf zelf deze
      verklaring af) Rinske Sybrens Landstra is geboren 31-03-1818 Marssum, dv.
      Sybren Sybrens Landstra en Geertje Reins van der Weide. Groetend KvdW