Re: zoekscherm Tresoar

  • Nanny Verheijen
    Message 1 of 5 , Dec 1, 2003
      Beste Allen,

      Mijn werkwijze is meestal: met het aanklikken van de hyperlink tegelijk de shift-toets indrukken, dan wordt de betreffende pagina in
      een nieuw, volledig venster getoond en de keuzepagina blijft ook bereikbaar.

      Met vriendelijke groet,
      Nanny Verheijen
    • Andrys Stienstra
      Message 2 of 5 , Dec 2, 2003
        Naar aanleiding van de discussie in deze groep en de klachten die wij
        ontvingen is er vanmorgen aan het zoekvenster van Tresoar een knopje
        toegevoegd waarmee het zoekvenster (uitgebreid zoeken / wiidweidich
        sykje) in een schermvullend venster geopend wordt.

        Met vriendelijk groeten,

        Andrys Stienstra
        (webmaster Tresoar)

        Message 3 of 5 , Dec 2, 2003
          Andrys,

          Het viel niet mee om dat knopje te vinden (ondanks mijn dubbele glas) :-), maar het werkt dus hetzelfde als die geweldige tip van Nanny, nl. het indrukken van de Shift-toets bij het aanklikken van een hyperlink. Daarmee help je élke webpagina uit z'n frame ontsnappen!

          Dank uiteraard voor het bedenken van een oplossing op de Tresoar-site zelf, al vind ik toch dat de dagprijs Nanny toekomt :-))

          Met vriendelijke groet,
          Nynke van den Hooven.

[...]

          <Knip>

        • Sietze Elsinga
          Message 4 of 5 , Dec 3, 2003
            Beste Andries,

            Dank voor de moeite die je neemt om dit uit te leggen.
            Maar volgens mij ga je aan de kern van de discussie voorbij:
            Waarom in vredesnaam wordt op de site aan beide zijden een frame van enkele centimeters gehanteerd.
            Dat zou best aan beide zijden 3/4 minder mogen en zou volgens mij leiden tot een veel duidelijkere site.

            Met vriendelijke groeten,
            Sietze Elsinga
            Sietze.Elsinga@...

            Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus.

[...]

            Yahoo! Groups Sponsor

          • Andrys Stienstra
            Message 5 of 5 , Dec 3, 2003
              Ik heb Sietze zonet privé geantwoord, omdat ik deze groep niet de plaats
              vindt om hierover te discussiëren. Dat betekent niet dat ik die
              discussie niet wil aangaan. Graag zelfs: wij van Tresoar horen graag
              commentaar op de site zoals hij nu is en wat er nog aan verbeterd zou
              kunnen worden.

              Ik nodig daarom iedereen uit om de discussie over vormgeving en
              functionaliteit van de Tresoar-site voort te zetten in het forum op de
              site www.tresoar.nl zelf (het snelst te bereiken via het 'direct
              naar'-menu). Er zijn er drie: één over genealogie, één over Friese
              literatuur, maar deze discussie hoort het meest thuis in het algemene
              Tresoar-forum.

              Andrys Stienstra
              Moderator van deze groep / Webredacteur van Tresoar

[...]

              8 juli 1999 geposte berichten staat op

              8 juli 1999 geposte berichten staat op

              Your use of Yahoo! Groups is subject to
              http://docs.yahoo.com/info/terms/