[Friesland-genealogy]

  • Melle van der Heide
    Message 1 of 10 , Nov 2, 2003
      Hallo lijstgenoten,

      Bij het vervolmaken van mijn kwartierstaat stuit ik op het volgende:

      1 Rintje Dijkstra.
      Rintje trouwde op 10-05-1879 in Wonseradeel[FR] met Trijntje van der Werf.

      Kinderen van Rintje Dijkstra en Trijntje van der Werf:
      1.1 Akke Dijkstra, geboren op 15-01-1880. Overleden op 17-10-1970.
      1.2 Anna Dijkstra, geboren op 15-01-1880 in Wymbritseradeel[FR].
      1.3 Jitske Dijkstra, geboren op 20-11-1881 in Wymbritseradeel[FR].
      1.4 Johannes Dijkstra, geboren op 20-08-1890 in Workum[FR].

      Op zoek naar de ouders van deze Rintje kom ik meerdere gegadigden tegen omdat de Dijkstra's zo
      groot in getale zijn. Misschien kan iemand die dit al heeft onderzocht mij vertellen welke ouders
      de goede zijn?

      Met vriendelijke groet,
      Melle van der Heide

      Exclusive Video Premiere - Britney Spears
      http://launch.yahoo.com/promos/britneyspears/
    • k.v.d.wal
      Message 2 of 10 , Nov 2, 2003
        Nynke het is een HEM

        Message 3 of 10 , Nov 2, 2003
          hallo menno

          De url stond toch in de mail waar ik op reageerde, goed lezen.
          Anton